Friday, May 30, 2014

როგორ გამოვიცნოთ ტელეფონზე მოსაუბრე

”ბატონო” - ასე პასუხობენ კეთილგანწყობილი, საქმიანი, იუმორის გრძნობით დაჯილდოებული ადამიანები.

მათ ძლიერი ნერვული სისტემა აქვთ, ასე რომ დაჟინებული ზარების შემთხვევაშიც კი ისინი მწყობრიდან არ გამოდიან.

”ალო” - ასე უფრო თავის თავში ჩაკეტილი ადამიანები პასუხობენ, მათთან მრავალსიტყვაობა არ შეიძლება, საჭიროა მშვიდი, კონკრეტული, მხოლოდ საქმის არსთან დაკავშირებული საუბარი.

”გისმენთ” - ასე პასუხობენ პედანტური, უფრო სახელმწიფო ორგანოებში დასაქმებული ადამიანები.

უმჯობესია ასეთ ადამიანს ”გისმენთ” მეორედ არ გაამეორებინოთ. მათთან ხაზგასმული პატივსცემით საუბარია საჭირო.

”(სახელი და გვარი) გისმენთ” - თუ ასე გიპასუხეს, მოსაუბრესთან გვარიანი ”რევერანსია” საჭირო, რათა მისი კეთილგანწყობა დაიმსახუროთ და თქვენს მიმართ დადებითად განაწყოთ.

”დიახ” - ეს სიტყვა თავად ლაპარაკობს თავის თავზე, მოსაუბრე წინასწარ გამოხატავს თანხმობას ისე, რომ თავად ვერ აცნობიერებს ამას.

ტელეფონით წარმოთქმული ”დიახ”-აუჩქარებლობას, გაწონასწორებულობას, ნდობას, ხასიათის სირბილეს მოასწავებს. ასე რომ იმოქმედეთ მტკიცედ, მაგრამ მოთმინებით.

”ილაპარაკეთ” - ეს აშკარა უხეშობაა, მართალია ასე ძალიან იშვიათად პასუხობენ, მაგრამ მაინც, თუ მოსაუბრემ ასე გიპასუხათ, აუცილებელია თქვენც იგივე ტონი აირჩიოთ.

მხოლოდ ასეთ შემთხვევაში თუ მიაღწევთ თქვენსას. წინააღმდეგ შემთხვევაში ”განადგურება” არ აგცდებათ.